Vi opfordrer alle vores ungdomsspillere at deltage til DMU, og for at deltage skal I tilmeldes via badmintonplayer.dk
 
Har I ikke prøvet at tilmelde her før kan vejledningen her følges http://badminton.freshdesk.com/support/solutions/articles/22000246557-opret-ny-bruger 
 
Vi håber også at vi kan samle en masse af vores egne spillere til at overnatte og spise på Campus sammen med alle de andre spillere fra hele Danmark. I skal IKKE tilmelde jer til overnatning og spisning via badmintonplayer, men i stedet sende en mail til flh@danco-oil.dk da Varde Badmintonklub betaler for både overnatning og spisning for alle Varde spillere.
 
Er I i tvivl om hvordan dette foregår er I velkomne til at kontakte en fra bestyrelsen.
 
Vi håber på stor deltagelse af vores egne spillere.




Opgaver til DMU

Tiderne er hele tider, de kan godt deles mellem flere.


Fredag d. 27. marts:    
Dommerbord         13.00 – 22.00         60 stk.
Indkvartering klargøring         10.00 – 14.00   2 stk.
Indkvartering  16.00 – 22.30   5 stk.
Klargøring til cafeterier 11.00 – 14.00   7 stk.
Cafeterie salg 13.00 – 17.00   4 stk.
Cafeterie salg 16.30 – 21.00   4 stk.
Kagebagere     4 stk.
Nattevagt 22.45 – 07.00   6 stk.
     
Lørdag d. 28. marts:    
Dommerbord 08.00 – 20.00 44 stk.
Præmieoverrækkelser 13.00 – 20.00 10 stk.
Morgenmad + madpakker 05.30 – 09.30 12 stk.
Aftensmad lørdag 17.00 – 21.00   6 stk.
Indkvartering 07.00 – 10.00   1 stk.
Cafeterie salg 08.30 – 13.30   4 stk.
Cafeterie salg 13.00 – 20.00   4 stk.
Cafeteriesalg Campus 17.00 – 22.30   2 stk.
Kagebagere     4 stk.
Nattevagt 22.45 – 07.30   6 stk.
     
Søndag d. 29. marts:    
Dommerbord 09.00 – 17.00   4 stk.
Præmieoverrækkelser 11.00 – 17.00   4 stk.
Morgenmad + oprydning 06.00 – 09.30   6 stk.
Frokost 11.00 – 14.30   4 stk.
Udtjekning + oprydning 07.00 – 11.00   6 stk.

Er der spørgsmål til de enkelte opgaver kan disse rettes til Flemming Høj på flh@danco-oil.dk eller 23381798.

Kontakt

Jacob Amby Andersen
Røllikevej 25
6800 Varde
Tlf.: 29 25 78 79
Email: formand@vardebk.dk